TxC - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalPortal  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Xboxen herpa..

Go down 
3 posters
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next
AvInnlegg
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeLør Jan 12, 2008 1:03 pm

Jah denne medligne går vell mest til odalen p vest og tullipan "blåveis" Razz ....odalen husker sikkert alle probleme eg hadde med maskinen min igår og det samme gjør vell blåveis også...nå har maskinen sagt takk for seg og vill ikke godta cdene mine lengre uansett kass cd eg stapper inn...så vi får se ka som skjer...kan ihertfall ikke bli med på den klankampen mot St. denne helgen mest sansynlig...JÆVLIG irriterende Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeSøn Jan 13, 2008 7:29 pm

Ja det var veldig dumt at 360'n din skulle streike akuratt når vi skulle ha klankamp mot The Saintz...
Men det er jo ikke no å få gjort med det...
Men hva skal du gjøre da stian?
Du blir vell send'n inn til reprasjon ell?
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeSøn Jan 13, 2008 9:07 pm

Har sendt en "Sint" Epost til xbox support men eg skal ringe te dem imorgen...skal nokk få løst det på en eller annen måte...for bare satse på at ikke det tar altfor lang tid før eg kommer meg tilbake til "Spillemanien" Cool
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeSøn Jan 13, 2008 9:16 pm

Ja det er bra...! Men du må ha tålmodighet vis du skal ringe inn til microsoft åsså...
Jeg har ringt inn en gang og da fikk jeg vite at jeg var nummer 63 i køen eller no sånn... lol!
hehe Cool
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeSøn Jan 13, 2008 10:15 pm

hehe...da har eg vært mer heldig enn deg...meste eg har måtte venta er vel 3 min...og tru meg det er ikke første gangen maskinen min har takket for seg affraid lol!
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeSøn Jan 13, 2008 10:52 pm

Det er ikke det nei... lol!
hehe afro
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeMan Jan 14, 2008 8:53 am

nope Cool
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeMan Jan 14, 2008 5:28 pm

jah da har eg ringt til de stygge Bil gates forguderne og den endte med at jeg må finne kviteringen min ta bile av den, finne serie nr til xboxen på to steder og sende det til xbox folka...for tydeligvis forrige gang maskinen var på reperasjon så ble den byttet om med et uhell så eg har en annen fyrs maskin men eg må sende dette for å bevise at den er nå min...FY FAEN!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeMan Jan 14, 2008 5:32 pm

eddiken du går på fjell ungdomskole sant????
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeMan Jan 14, 2008 8:08 pm

Der traff du blink lol!
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeTir Jan 15, 2008 1:04 am

ja fy faen stian, at det går ann, du bytter ikke ut en xbox vettu med en annen...
der går grensa...! Shocked
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeTir Jan 15, 2008 9:22 am

Det ekke eg som har byttet...når jeg leverte maskinen min til spaceworld så skulle de sende den til Nazi land for en "Grundig" reperasjon.... Det er der byttet har skjedd ikke skyld på meg....Skyld heller på de impotente Bil gatse dyrkerne
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeTir Jan 15, 2008 11:08 am

jaja, jeg meinte ikke deg da...
men det er jævlig irriterende...!
er like irritert som deg jeg å vettu...
den lille feilen dem har gjort har kosta en spiller som spiller for meg, ikke for spilt...
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeTir Jan 15, 2008 5:10 pm

Oi....den var dyp.. lol!
Til Toppen Go down
P Vest
Hall of Fame
Hall of Fame
P Vest



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeTir Jan 15, 2008 6:16 pm

Den var dyp ja Cool
Men hvis de ikke får fikset Xboxen din så har vel du krav på erstatning av noe slag???
skulle tru det ikke dant???
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeTir Jan 15, 2008 6:28 pm

Joho...garantien har jo bare vart i et år så eg har umiddelbar rett til ny maskin hvis de ikke klarer å fikse den..
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeTir Jan 15, 2008 8:10 pm

jaja, selvfølgelig har du rett til det...
men jeg meiner garantien er på 2-3 år og ikke bare 1 år...
det er litt simpelt trur jeg...
Til Toppen Go down
P Vest
Hall of Fame
Hall of Fame
P Vest



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeTir Jan 15, 2008 8:11 pm

ja er nok 3år Cool
ellers så er det simpelt Very Happy
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeTir Jan 15, 2008 8:13 pm

yeah i know...
Til Toppen Go down
P Vest
Hall of Fame
Hall of Fame
P Vest



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeTir Jan 15, 2008 8:14 pm

Jaggu Cool
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeOns Jan 16, 2008 9:07 am

Nei de økte den etter at de fant ut at det var så mye feil med den så eg trur den er jaggu meg oppe i 5 år
Til Toppen Go down
P Vest
Hall of Fame
Hall of Fame
P Vest



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeOns Jan 16, 2008 11:06 pm

5 år ja Very Happy
Men har du hørt noe mere om XBoxen din???
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeTor Jan 17, 2008 12:12 am

ja har du det...?
lurer vettu...
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeTor Jan 17, 2008 9:26 am

Faren min skal bort med den til spaceworld idag..så vi får håpe at den får en liten fin tur til Nazi land
Til Toppen Go down
P Vest
Hall of Fame
Hall of Fame
P Vest



Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitimeTor Jan 17, 2008 12:12 pm

hehe Cool
Får håpe at det fikser seg Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





Xboxen herpa.. Empty
PosteTema: Re: Xboxen herpa..   Xboxen herpa.. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Xboxen herpa..
Til Toppen 
Side 1 av 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
TxC - Forum :: Off-topic :: Chillout zone-
Gå Til: