TxC - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalPortal  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 11:20 am

Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk
Av Stian Eide


Call of duty World at War tar deg tilbake til hjemmebanen til Call of duty,nemlig WWII. Utvikleren av spillet er ingen annen enn utvikleren fra call of duty 3. Det er jo ingen hemmelighet at Call of duty 3 var ingen stor suksess, så derfor så er ikke forventningene til World at war noen store. Så det vi skal finne ut i dag er om i det minste flespilleren lager et smell fra seg, eller om det bare er å drite fullstendig opp i dette spillet.

Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Call-of-duty-world-at-war-200806-4

Siden dette er en beta, så er det bare å si med engang, ja det er en del bugs og feil i spillet, men dette forventer jeg skal forsvinne når spillet går gull. Kan med engang nevne noen feil som eg har sett. Det er for eksempel en glitch på en av banene, hvor de klarer å komme seg under selve mapet, og lager helvete for oss som faktisk prøver å spille. På samme banen, så er det et flott snipested med noen vinduer. Bare når eg ser på vinduet, så ser eg at det der textures feil. Men! Der vinduet er ødelagt, så forventer eg at eg kan skyte gjennom hullene i vinduet, men det som skjer er at det kommer et kulehull midt i det åpne intet. Det er andre feil og, som at spillet plutselig fryser og når det starter igjen etter et par sekunder, så har noen klart å drepe deg.

Men nå skal eg gå videre med selve spillet. Se for deg Call of duty 4 flerspilleren og ta vekk alle moderne våpen og sett inn WWII, så har du Call of duty WaW. Det er ganske enkelt plagiat. Perksene er der, klasse systemet er der, rankene er der. Men! Det positive, er at det fungerer! Jeg har det ekstremt gøyt når jeg spiller dette. Når er rankene blitt høynet til lv 65, og i denne levelen, så får du den berømte flammekasteren, som eg gleder meg som en liten unge til. De har klart å få med de viktigste våpnene fra WWII, som thompson, MI Grand, Kar98 og BAR. Dessverre, så kan eg ikke komme høyere på betaen enn lv 24. Så eg har ikke fått testet de fleste våpnene, men de eg har testet er eg stort sett fornøyd med, bortsett fra bolt riflene, eg synes ikke akkurat at det er realistisk, at en rifle plutselig dreper på 1 skudd når du plasserer et snikskytter sikte på den, når den dreper på 2 skudd uten dette siktet. Noe eg savnet veldig i Cod4, var at det ikke var mulig å bruke støttestikkene på sniksytterrifla, dette har de gjort delvis godt igjen med dette spillet, da at du kan bruke støttestikkene på de svære maskingeværene. Perskene er stort sett de samme fra call of duty 4, bare at noen har fått nye navn, sånn som UAV jammer fra Cod4, heter Cammuflage i Cod WaW. Det er også gamle kjenninger som martyrdom, jugernaut og last stand, som vi alle hater av hele vårt hjerte.

Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk 30482_normal

I Cod WaW kommer det flere kjente ting tilbake fra cod3. Som for eksempel, så er det kjøretøy med her i Cod Waw, dette gir jo en god WWII følelse med et flere tons månster av en tanks kjørene forbi deg. Samtidig er det flere game modes som du kjenner igjen fra cod 3 , som War, som egentlig er som domination i cod 4. Cod 5 må spilles på Hardcore. Det er kunn der du får følelsen av å være i krig i Cod5!

Alt i alt, så har eg delvise meninger om dette spillet, det er gøyt, men alle bugsene, feilene og ubalansen mellom våpnene, får meg til å rive av meg håret. Hadde dette vært sluttproduktet, så hadde ikke dette fått mer enn en 4 av 10, men siden dette er en beta, så må eg ta det med i beregningen. Jeg skal ikke gi en sluttkarakter, siden det er for tidelig, siden jeg ikke har fått testa enspilleren, men visst alle disse feilene blir rettet, og de klarer å levere en solid og troverdig enspiller, så er dette et spill som du garantert skal ha deg.

Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Call-of-Duty-5-Worl_607843m
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 2:00 am

(+)
en veldig enkel og grei fremføring...
ikke no vanskelig å lese eller forstå,
rett og slett veldig behaglig å lese...
veldig bra med fremføring av sneek-peakes bilder,
som er veldig artig å se...
(-)
tenkte jeg skulle skrive:
kakuskev er ikke det samme som brødskev...
men kan nesten ikke gjøre det her...
men det er egentlig ikke no - i det hele tatt,
bare +...

Karakter: 4


Sist endret av TxC StArScR3aM den Lør Okt 25, 2008 4:30 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 2:09 am

takk takk Wink
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 2:20 am

^^
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 2:20 am

Eddikken skrev:
takk takk Wink
kakuskev? O_o
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 5:18 pm

kanskje? Wink
Til Toppen Go down
P Vest
Hall of Fame
Hall of Fame
P Vest



Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 7:28 pm

Jeg gir nok en 6 på denne gitt Wink
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 11:16 pm

Takk takk ^^
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitimeMan Okt 20, 2008 11:36 pm

TxC P Vest skrev:
Jeg gir nok en 6 på denne gitt Wink
åsså kommer even da:
Jeg gir nok en 6 på denna gitt...
hehe Razz
du må jo skrive hva du syns er positivt
og negativt...
det må jo være no veldig spesielt så lenge du gir 6 meiner jeg?
Til Toppen Go down
TxC HaGeN
Guest
Guest
TxC HaGeN



Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitimeTir Okt 21, 2008 1:09 am

Even bare gjorde det for å være snill^^
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitimeTir Okt 21, 2008 1:22 am

joa, men sånn egentlig...
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitimeTor Okt 23, 2008 12:47 pm

Kommer en til iløpet av helgen av Far cry 2 tenker eg Wink
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitimeFre Okt 24, 2008 7:00 pm

halleluja, amen... What a Face
Til Toppen Go down
Sponsored content





Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk   Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Call of Duty: World at War Beta Førsteintrykk
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Nye maps til Call of duty 4
» Kill streak Call of Duty 4
» Battlefield Bad Company Beta

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
TxC - Forum :: Xbox 360 :: Anmeldelser-
Gå Til: