TxC - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalPortal  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Empty
PosteTema: Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk   Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 1:31 am




Tirsdag kveld var jeg såpass heldig å få tak i en beta kode for multiplayer betaen til det nye Third-person skytespillet Red Faction Guerilla. Etter en time med venting og neglebiting på grunn av mangel på tålmodighet var jeg endelig klar for hva som helst livsfarlige gruvearbeidere og topptrente elite soldater kunne k aste på meg. Allerede på hovedmenyen følte eg at pulsen steg da jeg fikk se et område med sprengte bygninger og masse SAND. Red Faction Guerilla på planeten mars i den fjerne framtid (tydeligvis). Jeg har ikke klart å få tak i noe særlig info om singleplayeren av spilet men siden denne artikkelen skal handle om flespilleren, så gir vi vel blanke i det.


Å finne kamper på Guerilla minner veldig om halo, du velger hvilken gametype du vil ha og du kommer inn i matchmaiking meny hvor du må vente til nokk spillere har komt inn. I betaen var det 2 gametyper: Team Anarchy og Damage Controll. Team Anarchy er ganske enkelt Team Deahtmach. Det eneste anderlednes med det var at datamaskinen forandret innstillingene for hver kamp som blant annet startvåpen, hvor fort vi løpte og hvor fort livet vårt kom tilbake. Damage Controll er oppdrags modusen på denne betaen. Her handler det om å holde 3 forskjellige bygninger, med en liten twist. For å ta området fra en fiende, så må du først ødelegge denne bygningen og deretter reparere den igjen. Dette funker men det er ufattelig irriterende å bli slått ned av en mainiac med slegge bakfra mens du er så å si hjelpeløs mens du reparerer.


Selvsagt er det ikke noe skytespill uten våpen og Guerilla mangler ikke dette. Det er ganske basic våpen. Slegge, Pistol, Hagle, Automatgevær, C4, Rakett kaster og en fin liten dings som skyter sagblader. Selv om det kanskje ikke er verdens mest imponerende våpenliste så fikser Guerilla dette med å lage fantasiske unike våpen. Har aldre sett våpen som ser så spesielle før. I tillegg til våpen så finner du forskjellige ”ryggsekker” rundt om på banen som gir deg forskjellige evner. Av disse sekkene har vi en jet pack som sender deg til værs, Rhino charge hvor du løper fienden din rett ned, Concussion som sender fiendene dine rundt deg rett opp til gud allmektige og til slutt ekstra skade til kulene dine. Det er et snev av rollespill i Guerilla. Du får xp for hver tulling du dreper og får pluss xp for forskjellige ting som å trøkke slegga di opp i trynet og sende fiendene dine til de evige jaktmarker og for å drepe 5 stykker uten å dø. Men dessverre så er ikke akkurat unlockene noe spessielt å skryte over. Det enste du får er egentlig bare nye måter å få xp på. Så levelen du får er egentlig bare et tall som viser hvor mye tid du har investert i spillet.


Men det som kanskje imponerer meste med Guerilla er ødeleggelsen i spillet. Nei nå snakker jeg ikke Battlefield Bad Company ødeleggelser hvor alle veggene er planlagt til minste millimeter hvor veggen skal sprenges. Nei Guerilla er noe for seg selv. Der du sprenger er der du ødelegger så derfor kan det ta et parr raketter før en vegg er nede. Her kommer slegga godt med. Den er genial til å slå ned vegger med. Det er alltid like gøyt å være den som tar ned den siste biten av veggen som holder taket oppe og ser ”himmelen” falle ned i fiendene dine (og lagkammeratene dine XD)



Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk 1207351778


Red Faction Guerilla ser helt utrolig ut og gameplayet er veldig bra, det jeg kanskje savner er flere forskjellige våpen som for eksempel en snikskytter rifle, den unødvendige rollespill delen er også et lite minus. men alt i alt er dette et veldig godt første inntrykk av spillet som forhåpentligvis kommer til å ligge på hylla mi i løpet av begynnelsen 2009.

Skrevet av Stian Eide 7.8.08


Sist endret av TxC Eddikken den Man Aug 11, 2008 12:42 am, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk   Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 2:26 am

fy faen, du overrasker bare mer å mer du stian...
det du har skrivd, ser akuratt ut som om en kritiker
skulle ha skrivd det...
du kan jo egentlig bare hoppe rett på å jobbe for
Gamereactor eller Spillmagasinet...
hehe^^
bra prestert stian...!

Karakter: 6...
ps. vis det hadde gått an med 7, så hadde du fått det...
hehe^^
Til Toppen Go down
TxC HaGeN
Guest
Guest
TxC HaGeN



Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk   Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 2:59 pm

Brabra!
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk   Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 10:35 pm

yeah i know...
bra lommemann han skjønner du...
eller nei... *kremt* skriver, var det jeg strengt tatt skulle si... lol!
Til Toppen Go down
TxC HaGeN
Guest
Guest
TxC HaGeN



Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk   Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Icon_minitimeLør Aug 16, 2008 11:53 pm

Haha lol!
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk   Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Icon_minitimeSøn Aug 17, 2008 12:11 am

vet at du vil i lomma mi kenny...men vettu ka...its never gonna happend !!
Til Toppen Go down
TxC HaGeN
Guest
Guest
TxC HaGeN



Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk   Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Icon_minitimeSøn Aug 17, 2008 12:12 am

Kenny vil i alle sine lommer han^^
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk   Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Icon_minitimeSøn Aug 17, 2008 12:14 am

hehe...tviler ikke....
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk   Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Icon_minitimeSøn Aug 17, 2008 2:49 am

TxC Eddikken skrev:
vet at du vil i lomma mi kenny...men vettu ka...its never gonna happend !!
TxC HaGeN skrev:
Kenny vil i alle sine lommer han^^
TxC Eddikken skrev:
hehe...tviler ikke....
starter først med deg stian...
jeg skjønner det at det er litt tung å endelig ha klart å komme ut av skapet, og vil fortelle alle om dine egentlige lyster,
men det trenger ikke å gå utover en uskyldig person som meg...
åsså er det deg da kjetil...
mhm, du sier at jeg vil i alle sine lommer...?
mhm, nå tar jo du bare parti med stian, for jeg skjønner jo det at du egentlig kunne ha tenkt deg å ha vært meg...
men jeg er ikke sånn, men enda så skjuler du deg bak meg og sier:
Kenny kunne ha tenkt seg å ha vært i alle sine bokser, men det som egentlig skar stå, er:
Kjetil vil i boksa til stian...
men du er sånn som stian var før,
tørr ikke å stå fram med at man er homo...
og da måtte du jo selvfølgelig gjemme deg bak "min" spøk...
og sist men ikke minst...
stian svarer med det hele til slutt:
ja... tviler ikke...
det betyr jo at han er hissig på kjetil igjen, som skjulte seg bak "min" spøk, som han egentlig kunne ha tenkt seg å ha skrivi sjøl...
så er det noen brunstige jævler her,
hold meg utafor...
og si det rett ut rett og slett...
har du noe på hjerte?
få det ut med å si: Jeg elsker deg...!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Empty
PosteTema: Re: Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk   Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Red Faction Guerilla Beta- Førsteintrykk
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Battlefield Bad Company Beta

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
TxC - Forum :: Xbox 360 :: Anmeldelser-
Gå Til: