TxC - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalPortal  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Slo naboen i hjel for en Xbox

Go down 
5 posters
AvInnlegg
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Slo naboen i hjel for en Xbox Empty
PosteTema: Slo naboen i hjel for en Xbox   Slo naboen i hjel for en Xbox Icon_minitimeFre Sep 19, 2008 4:38 pm

(Spillmagasinet): To gutter på 14 og 15 år er anklaget for å ha drept sin 51 år gamle nabo under et innbrudd, melder Fox News. Guttene skal ha vært på jakt etter en spillkonsoll og annet elektronisk utstyr.

- Det er patetisk. Hvordan kan en 14- og 15-åring drepe noen på grunn av en Xbox? undrer politisjef John Morrissey i byen Kenosha i Wisconsin, USA.

Offeret heter Capri Walker. Politiet mener hun overrasket guttene under et innbrudd. Det var kvinnens kjæreste som ringte nødtelefonen da han fant henne død.

Politiet kom på sporet av de to tenåringene etter tips fra publikum. Guttene anklages for overlagt drap og kan i staten Wisconsin dømmes til livstid i fengsel til tross for at de er mindreårige.

- Dette er tragisk. Det er frustrerende og ufattelig at disse to unge individene kunne drepe Walker. De var naboer, sier Morrissey til nettsiden.
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



Slo naboen i hjel for en Xbox Empty
PosteTema: Re: Slo naboen i hjel for en Xbox   Slo naboen i hjel for en Xbox Icon_minitimeFre Sep 19, 2008 5:12 pm

ER DET MULIGT!!?!?!?!?!?!...GÅR DET ANN Å BLI MER LAVPANNA PATETISK ENN DET DER!
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Slo naboen i hjel for en Xbox Empty
PosteTema: Re: Slo naboen i hjel for en Xbox   Slo naboen i hjel for en Xbox Icon_minitimeFre Sep 19, 2008 5:13 pm

yeah i know...
det er sjukt er det!
dreper nabo'n din for en xbox liksom,
hvor faen hører det hjemme?!
Til Toppen Go down
TxC Pysjamas.
Guest
Guest
TxC Pysjamas.



Slo naboen i hjel for en Xbox Empty
PosteTema: Re: Slo naboen i hjel for en Xbox   Slo naboen i hjel for en Xbox Icon_minitimeFre Sep 19, 2008 6:02 pm

Uff for noe tregiske greier..fy faen eg skammer meg å være et menneske no ass..... det der går ikke ann og synke så lav.... uff no ble eg kvalm... Hallo folkens er ikke dette bare rett og slett for dumt at det finnes ikke noe dummere enn dette....TRAGISK......
Til Toppen Go down
TxC Ano
Guest
Guest




Slo naboen i hjel for en Xbox Empty
PosteTema: Re: Slo naboen i hjel for en Xbox   Slo naboen i hjel for en Xbox Icon_minitimeFre Sep 19, 2008 6:32 pm

Helt enig. Jeg har drept en xbox eller 2 i raseri, men å drepe folk for en xbox?? Noen e bare ikke skrudd riktiig sammen
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Slo naboen i hjel for en Xbox Empty
PosteTema: Re: Slo naboen i hjel for en Xbox   Slo naboen i hjel for en Xbox Icon_minitimeFre Sep 19, 2008 7:04 pm

TxC Pysjamas. skrev:
Uff for noe tregiske greier..fy faen eg skammer meg å være et menneske no ass..... det der går ikke ann og synke så lav.... uff no ble eg kvalm... Hallo folkens er ikke dette bare rett og slett for dumt at det finnes ikke noe dummere enn dette....TRAGISK......
TxC Ano skrev:
Helt enig. Jeg har drept en xbox eller 2 i raseri, men å drepe folk for en xbox?? Noen e bare ikke skrudd riktiig sammen
nei fy faen, jeg skjønner ikke at det går ann hell jeg...
fy...
har du drept en xbox christi?
det meiner du ikke? lol!
Til Toppen Go down
TxC Ano
Guest
Guest




Slo naboen i hjel for en Xbox Empty
PosteTema: Re: Slo naboen i hjel for en Xbox   Slo naboen i hjel for en Xbox Icon_minitimeFre Sep 19, 2008 7:52 pm

jojo, den nektet å spytte ut cd'en som lå inni, så i et lite raserianfall tok jeg og knuste den i gulvet. Det må vel kunne kalles å drepe :-D Den andre var en kompis sin som fikk the ring of death. Han kjøpte seg ny istedet for å sende den in, så vi brente den på et bål Twisted Evil
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Slo naboen i hjel for en Xbox Empty
PosteTema: Re: Slo naboen i hjel for en Xbox   Slo naboen i hjel for en Xbox Icon_minitimeFre Sep 19, 2008 11:20 pm

mhm, ja okey...
værste jeg har hørt!
hehe Razz
Til Toppen Go down
TxC Pysjamas.
Guest
Guest
TxC Pysjamas.



Slo naboen i hjel for en Xbox Empty
PosteTema: Re: Slo naboen i hjel for en Xbox   Slo naboen i hjel for en Xbox Icon_minitimeLør Sep 20, 2008 2:00 pm

vel eg skjønner deg eg christer... har hatt en del xboxer gjennom min tid også og har knust noen eg også..ble forbanner engang når eg hadde nettopp kjøpt meg et nytt spill og alt endte med det at spillet satt fast inni eg måtte åpne boksen for å hente spillet...og når eg fikk den i hånden min og så hvor mangen riper boksen hadde laget...ble eg så forbanna at eg kastet hele xboxen ut fra 7 etasje rett ned på asfalten... det var herlig syn men angret som faen etter noen par dager... og den første xboxen eg hadde ble helt ødelagt og ville ikke bare mere så eg la den ut på parkerings plassen og kjørte over den noen par gange og kjørte den med på slep fra olsvik til godvik....det var morsomt Razz .... men men... har aldri drept noen for en ting eg elsker og ødelegge.. ser ikke noe helhet i det...hehe
Til Toppen Go down
TxC Ano
Guest
Guest




Slo naboen i hjel for en Xbox Empty
PosteTema: Re: Slo naboen i hjel for en Xbox   Slo naboen i hjel for en Xbox Icon_minitimeLør Sep 20, 2008 8:37 pm

Ganske snilt av deg å ta m xboxen din på kjøretur. Er ikke alle som tenker på at stakkars xboxen kan føle seg ensom når den bare står der dag ut og dag inn. Så jeg synes det var ytterst sympatisk gjort santa
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



Slo naboen i hjel for en Xbox Empty
PosteTema: Re: Slo naboen i hjel for en Xbox   Slo naboen i hjel for en Xbox Icon_minitimeLør Sep 20, 2008 8:48 pm

mhm, ja...
du sier no der, det er jo ikke alle som er så omtenksomme...
hehe rabbit
Til Toppen Go down
TxC HaGeN
Guest
Guest
TxC HaGeN



Slo naboen i hjel for en Xbox Empty
PosteTema: Re: Slo naboen i hjel for en Xbox   Slo naboen i hjel for en Xbox Icon_minitimeTor Okt 02, 2008 12:59 am

Ikke alle som er like rike heller^^
Til Toppen Go down
Sponsored content





Slo naboen i hjel for en Xbox Empty
PosteTema: Re: Slo naboen i hjel for en Xbox   Slo naboen i hjel for en Xbox Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Slo naboen i hjel for en Xbox
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bytte gamle Xbox mot en 360 elite?
» Microsoft sparker ut Xbox-pirater...
» Metal Gear Solid 4 til Xbox 360?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
TxC - Forum :: Oppslagstavla :: Annonseringer-
Gå Til: