TxC - Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  PortalPortal  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 (ANMELDELSE) Too Human (360)

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeSøn Aug 31, 2008 2:37 am

Too Human



Too Human har vært under utvikling i 10 år av selskapet Sillicon Knights. Når noe har vært under ut utvikling såpass lenge så forventer vi at det skal bli en slager. I følge samtlige internett sider, har de bommet så langt fra låveveggen som det er mulig. Her klager de på alt fra den kjedelige historien, til at omgivelsene står i veien for angrepene dine. TULL sier jeg. På grunn av positiv tilbake melding på min tideligere artikkel, har jeg tenkt å prøve igjen. Denne gangen skal jeg også prøve med et eget score system som gamer blant annet har.



(ANMELDELSE) Too Human (360) Too_Human004





Too human er et action rollespill. Too human handler om Balder, En norrønsk gud som prøver å finne ut om hva som skjedde med han og hans kone, nei det er ikke et vikingspill, dette foregår i framtiden med den norrønske mytologien som tema, så du kommer til å møte kjente navn som Odin, Tor og Loke. Samtidig mens alt dette skjer, er det samtidig en krig pågående mellom menneskene og maskinene. Allerede her synes jeg at det er interessant. Balder har mistet hukommelsen sin og gjennom hele spillet får han vite mer og mer om sin tragiske skjebne. Jeg har ikke tenkt å gå dypere inn i historien i tilfelle du har planer om å kjøpe det selv, men bare for å si det sånn. Du kommer til å få et par overraskelser på veien. Historien er alt annet enn kjedelig.



(ANMELDELSE) Too Human (360) Toohuman



Når du starter spiller, får du valget med å velge en av 5 klasser. Her har du alt fra Berserker til Bio enginer. Alle disse rollene har sine fordeler og sine negative sider. Dette gjør at det kan være greit å starte på nytt flere ganger for å prøve de andre klassene, for å finne din spillerstil. Siden dette er et rollespill så er det selvfølgelig masse forskjellige våpen, rustninger og oppdateringer. Du har sverd, spyd, hammer, pistoler, geværer og svære kanoner. Rustningen sier seg selv med hjelm til støvler, og siden dette er i sin beste Sci Fi tid så ser disse helt utenomjordiske ut. Alle våpen og rustninger kan oppdateres med runer som du finner på veien, Disse runene gir forskjellige fordeler. Et lite problem med Too human her er at du kommer til å tilbringe tid i menyen med valg av rustninger og våpen eg god del av spillet. Pga. at du får ofte tak i nytt og bedre utstyr fort. Too human ser ikke dårlig ut. Det har kanskje ikke Call of duty 4 grafikk men det ser ikke ut som en rynkete gammal bestemor heller så eg skjønner ikke hva alle klager om. Områdene er detaljerte nokk og det skjer mye i bakgrunner mens du omøblerer trynene til fiendene dine. Personene i spillet er også godt tegnet.



(ANMELDELSE) Too Human (360) Toohuman5_450x360



Hvor Too Human stikker seg ut fra tideligere rollespill på konsoll er slåss systemet. Du slåss med den høyre stikka, der du dra stikka er der du slår. Med skytingen er det avtrekkerne på kontrollen du skyter med. Men pistolene er det en trigger for hver pistol, og det går an å sikte en pistol på en fiende og en annen pistol på en annen fiende og dette lager veldig fine scener hvor du går guns blazing rundt alle fiendene dine og tar ned flere på en gang. Du kommer til å møte flere fiender på en gang og de er mange, det kan jeg love deg. Men på grunn av forskjellige evner som du får med tiden blir det lettere og ta de. Blant annet får du en robot edderkopp som kan enten skyte som gal rundt seg eller sprenge fult av fiender opp i luften og mange andre ting ut ifra hvilken klasse du har valgt.



Konklusjon

Too Human er kanskje ikke høstens store hit, men det er heller ikke høstens store sorg. Spillet bommer kanskje på et parr steder, men det gjør det godt igjen med å score stort på andre steder. Det har blitt sagt at Too Human skal bli en Trilogi og jeg kan ikke vente med å få høre resten av historien til Balder og resten av sine psykotiske hitech vikinger.




Historie: 8.5

Grafikk: 5.8

Gameplay: 8.4

Overall score: 7.5



Bare for å legge en siste komentar, jeg vil gjerne ha så mye kritikk som mulig for å vite hva jeg må bli bedre på..
Til Toppen Go down
TxC HaGeN
Guest
Guest
TxC HaGeN



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeTir Sep 02, 2008 5:44 pm

Har prøvd demo`en, syns det virket helt greit..Razz
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeTir Sep 02, 2008 6:18 pm

Det er drit gøyt..
Til Toppen Go down
P Vest
Hall of Fame
Hall of Fame
P Vest



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeOns Sep 03, 2008 4:22 pm

Ja....Kult spill..... Og DRITBRA ANMELDESE......!!!! Fortset med det
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeOns Sep 03, 2008 4:50 pm

takk takk
Til Toppen Go down
P Vest
Hall of Fame
Hall of Fame
P Vest



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeOns Sep 03, 2008 8:29 pm

Skulle bare mangle
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeOns Sep 03, 2008 10:23 pm

yezz yezz king
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeOns Sep 03, 2008 10:27 pm

Men jeg vil ha kritikk!!...vil vite ka eg suger på så eg kan bli bedre på det XD
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeMan Sep 08, 2008 10:15 pm

Sitat :
Stian: Bare for å legge en siste komentar, jeg vil gjerne ha så mye kritikk som mulig for å vite hva jeg må bli bedre på..
(+)
jeg syns skrivinga di er jævlig bra stian,
og det merka jeg fort når du skreiv din første anmeldelse...
håper jeg får se mer av skrivinga di...
(-)
kakuskev er ikke det samme som brødskev...

Karakter: 3+


Sist endret av TxC StArScR3aM den Søn Okt 19, 2008 2:04 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeMan Sep 08, 2008 10:41 pm

ka faen har dette med kakuskjev og brødskjev å gjere...forbanna brødskjev...
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeOns Sep 10, 2008 10:04 pm

nei ikke brødskev!
kakuskev!
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeOns Sep 10, 2008 10:12 pm

du kan ha kakuskjeva di så kan eg ha brødskjeva mi ok? XD
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeTor Sep 11, 2008 3:22 pm

TxC StArScR3aM skrev:
nei, brødskev er ikke det samme som kakuskev...!
okey?
Til Toppen Go down
Eddikken
Hall of Fame
Hall of Fame
Eddikken



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeTor Sep 11, 2008 9:49 pm

mora di?
Til Toppen Go down
TxC StArScR3aM
General of the Army
General of the Army
TxC StArScR3aM



(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitimeFre Sep 12, 2008 3:30 am

mora mi?
nei nei, bæssmor di...!
Til Toppen Go down
Sponsored content





(ANMELDELSE) Too Human (360) Empty
PosteTema: Re: (ANMELDELSE) Too Human (360)   (ANMELDELSE) Too Human (360) Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
(ANMELDELSE) Too Human (360)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Far Cry 2 Anmeldelse (360)
» Gears of war 2 Anmeldelse (360)
» ANMELDELSE: Rock Band (PS3)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
TxC - Forum :: Xbox 360 :: Anmeldelser-
Gå Til: